Web Content Viewer
Стандарти за административно обслужване
СТАНДАРТИ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ОТ РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ – ПЛЕВЕН
МИСИЯ
Регионална здравна инспекция – Плевен осъществява провеждането на държавна здравна политика на територията на област Плевен. Мисията ни като държавна администрация е да работим в полза на обществения интерес, посредством предоставяне на качествени административни услуги.
ПРИНЦИПИ
- Предоставяне на административни услуги професионално, при стриктно спазване на законите.
- Повишаване качеството и ефективността на предоставяните административни услуги, предоставяйки им по-лесен и бърз достъп, с повече възможности за различни канали за заявяване и получаване на услугата и по-голям контрол.
- Спазване на поставените срокове за извършване на административна услуга.
- Обслужване на клиентите коректно, любезно и с уважение.
- Обслужване на всички потребители безпристрастно и без дискриминация.
- Предоставяне на възможност за изказване на мнения и препоръки и предприемане на коригиращи мерки за отговорно решаване на възникналите проблеми.
- Осигуряване на пълна прозрачност и отчетност.
ЦЕННОСТИ
При осъществяване на административното обслужване Регионална здравна инспекция – Плевен се ръководи от следните ценности:
- Професионализъм.
- Качество.
- Честност.
- Работа в екип.
- Равнопоставеност.
- Иновативност.
- Справедливост.
ЦЕЛИ
- Улеснение на гражданите и юридическите лица при получаване информация относно видовете административни услуги, при регистриране заявленията за услуги, при получаване на справки за текущото състояние на преписките, при получаване на информация за сроковете.
- Повишаване на качеството и ефективността на работата по административното обслужване на РЗИ – Плевен.
- Облекчаване дългите процедури.
- Намаляване размерът на разходите /изразено в пари и време/, необходими за извършването на административните услуги от РЗИ – Плевен.
- Елиминиране възможните корупционни практики.
- Създаване на дружелюбна, делова обстановка за потребителите на административни услуги, предоставяни от РЗИ – Плевен.
- Осъществяването на контрол върху дейността на служителите в РЗИ – Плевен, работещи по предоставянето на административните услуги.
- Насърчаване на гражданите да изказват свободно мнението си за получаваните услуги от РЗИ – Плевен.
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ
Ние се ангажираме да Ви информираме за структурата, функциите и координатите на администрацията, работното време, за предоставяните административни услуги, необходимите документи, сроковете и таксите.
Ние се задължаваме да предоставяме информация, като се ползва всеки един канал за достъп до нея: информационни табла, телефон, факс, интернет страница, анкетни проучвания, брошури и центъра за административно обслужване на РЗИ – Плевен.
Ние се задължаваме да осигуряваме ясна, лесно разбираема, пълна и точна информация.
Ние се задължаваме да Ви предоставяме информация относно административни услуги по следния начин:
- на място, в Центъра за административно обслужване (ЦАО) и на информационното табло пред него, в сградата на РЗИ – Плевен с адрес: гр. Плевен, ул. Княз Александър Батенберг І №7, в работното време на инспекцията от 8:30 часа до 17:00 часа;
- по телефона – 064/82 33 04 в работното време на инспекцията от 8:30 часа до 17:00 часа; · на интернет страницата на РЗИ – Плевен: www.rzi-pleven.com в категория „Административни услуги“.
Ние се задължаваме да актуализираме периодично информацията във връзка с нашата дейност и предоставяните административни услуги на интернет страницата на РЗИ – Плевен и на информационното табло пред
Центъра за административно обслужване, в сградата на инспекцията.
ОТНОШЕНИЕ КЪМ ПОТРЕБИТЕЛЯ
Ние се задължаваме да имаме вежливо, любезно, отзивчиво и професионално отношение към всеки потребител на административни услуги, предоставяни от РЗИ – Плевен.
Ние се задължаваме потребителите на услуги да получават точни разяснения и консултации преди и в процеса на предоставяне на услугите по начин, който ги удовлетворява.
Ние се ангажираме, при наличие на нормативни препятствия да търсим алтернативно решение на Всеки Ваш проблем, свързан с предоставяните от РЗИ – Плевен административни услуги.
Ние се задължаваме да предоставяме лесноразбираеми отговори на устни запитвания.
Ние се задължаваме да създадем организация служителите в Центъра за административно обслужване да обслужват всеки потребител за не повече от двадесет минути.
Ние се ангажираме да изслушаме Вашите молби и тревоги.
Ние се ангажираме да се отнасяме с внимание и загриженост към Вашите проблеми.
Ние се ангажираме да спазваме конфиденциалност относно всички запитвания, предложения и сигнали на всеки един потребител на административни услуги, предоставяни от нас.
Ние се ангажираме да се отнасяме с професионализъм, като не проявяваме субективно отношение и спазваме принципите за равнопоставеност.
РАВНОПОСТАВЕНОСТ И ПРОЗРАЧНОСТ
Ние се ангажираме да предоставим еднакъв достъп до услугите ни и равнопоставено отношение към всеки, който търси административна услуга, независимо от социално положение, образование, пол, възраст, етническа принадлежност или религиозни убеждения.
Вие винаги ще бъдете уведомени за името на служителя, с когото разговаряте по телефона или в ЦАО.
Ние се ангажираме да извършим проверка при оплаквания относно извършването на административни услуги, както и да Ви информираме за резултатите от нея.
СПАЗВАНЕ НА СРОКОВЕТЕ
Ние се ангажираме да Ви предоставим цялата необходима информация още при първия установен контакт с нас, независимо от използвания канал за достъп.
Ние се ангажираме да осъществим исканата административна услуга в законоопределените срокове, посочени в процедурите по предоставяне на административните услуги в РЗИ – Плевен.
Ние се задължаваме да спазваме сроковете за издаване на съответните
индивидуални административни актове, които са цитирани в специалните закони. Извън посочените в тях срокове се прилагат тези, регламентирани в Административно-процесуалния кодекс. Съгласно същия, непроизнасянето в срок се смята за мълчалив отказ да се издаде акта, а само в случаите и при условията, предвидени в специалните закони, непроизнасянето в срок се смята за мълчаливо съгласие.
ОБРАТНА ВРЪЗКА
Ние се ангажираме да търсим Вашите предложения, коментари, похвали и оплаквания, които може да дадете, като използвате поща, услугите на ЦАО, нашия е-mail адрес: rzi@rzi-pleven.com или пощенската кутия в сградата на РЗИ – Плевен.
Ние се ангажираме да анализираме Вашите предложения, коментари, похвали и оплаквания и да предприемаме съответните действия, когато те са в нашите компетенции. В случай, че Вашите интереси попадат извън компетентността на РЗИ – Плевен, ще препратим Вашия сигнал, оплакване или предложение, до съответния компетентен орган, за което ще Ви уведомим в седемдневен срок.
Ние се ангажираме да отговорим писмено на всеки подаден в писмена форма от Вас сигнал или предложение по повод лошо администриране в 7-дневен срок от получаването /освен в случаите, когато е необходимо извършването на проверка/.
ИЗГРАЖДАНЕ НА ВЗАИМНО ДОВЕРИЕ
Ние очакваме от Вас като потребители на административни услуги:
- Да се отнасяте учтиво и с уважение към служителите на РЗИ – Плевен и останалите посетители и да не проявявате агресивно поведение.
- Да предоставяте своевременно пълна и точна информация и съответните документи, изискуеми от закона или други нормативни актове.
- Да се въздържате от търсене на преференциално отношение.
- Да съобщавате за всяка корупционна практика.
- Да уведомявате за всяка промяна на обстоятелствата, свързана с исканата услуга.
- Да посочвате точния си адрес, телефон и e-mail за връзка.
- Да отправяте своите предложения, сигнали и възражения по законоустановения ред.
- Да попълвате предоставените наши анкети за проучване удовлетвореността на потребителите.
Обща е отговорността да се осигури приятна атмосфера на взаимно уважение, внимание и търпение.